vineri, 13 septembrie 2013

Little cute-gory RPGs

Aceasta postare este despre cateva din jocurile facute in RPG maker pe care le-am jucat. Ca printr-o coincidenta toate despre care voi vorbi in postarea asta au fost traduse de VGPERSON, una dintre putinele persoane care traduce jocuri RPG din japoneza. Vgperson a tradus jocurile dupa ce a vazut LP dupa ele pe NicoNico videos si i-au atras atentia in mod special.

 IB

Primul joc tradus de ea pe care l-am jucat este IB, un joc ce incepe intr-o galerie de arta. Deoarece am jucat jocul mai demult si am doar 2 screenshot-uri (una pe care nu o voi posta ca e spoiler) voi cauta cateva:
Start screen
Muzeul in care incepe jocul pastreza taboluri si opere de arta destul de ciudate ale artistului fictional Guertena:
 A fost primul joc de acest gen pe care l-am jucat dupa Corpse Party (pe care l-am jucat acum 2 ani in preajma Pastelui) si mi-a placut cel mai mult (dintre toate jocurile pe RPG maker pe care le-am jucat) pentru ca desi e un joc cu grafica aparent simpla m-a facut sa tresar de cateva ori si chiar a avut si touching moments:
Un screenshot din colectia mea, mi-a placut foarte mult faza asta

 

The Witch's House

Al doilea joc pe care l-am jucat este The Witch's House, care a avut mai multe ending-uri si pe care daca nu le-as fi jucat n-as fi inteles povestea cum trebuie, asa ca pot spune ca este un joc foarte special despre prietenie, incredere si magie.
Jocul incepe intr-o padure, unde Viola, o fetita de 13 ani, intra din curiozitate intr-o casa ascunsa in spatele unui zid de trandafiri...
Cel mai mult mi-a placut faptul ca nu aveai cum sa te plictisesti, in orice moment in care nu erai atent se intampla ceva (fara spoilers):D 
The Witch's House e un joc plin de puzzle-uri (incercari) ingenioase care iti fac mintea sa stea in loc. 
Daca te vei hotari sa joci TWH nu vei regreta, pentru ca daca vei salva des si vei apela la un walkthrough pentru a vedea toate ending-urile (daca nu te descurci), vei afla adevarata concluzie a jocului.

Mad Father 

Mad father este un joc mai ciudatel, aici este vorba, de fapt despre ereditate :)
Asa o sa arate meniul dupa ce terminati jocul
Personajul principal al jocului este Aya, o fata care traieste impreuna cu tatal ei (care este om de stiinta) si asistenta lui de laborator, Maria. Intr-o noapte traiul linistit al Ayei ia o alta turnura si totul in casa lor o va lua razna, vor fi dezvaluite secrete si vor aparea multe personaje care au nevoie de ajutorul ei, dar o vor si ajuta.

Aya este un personaj foarte curajos, dar si voi trebuie sa fiti pentru ca unele din fazele din joc si puzzle-urile nu sunt tocmai usor de digerat si de trecut peste.
Acestea fiind in top 3, dar mai sunt si alte jocuri care mi-au placut:
dar si
P.S. Aveti link-urile de descarcare ale fiecarui joc chiar aici in postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu