luni, 20 mai 2013

Shingeki no Kyojin

A doua zi de Otaku 2013 (pe 12 mai) m-am apucat sa ma uit la Shingeki no Kyojin pentru ca il aveam de mult pe lista mea si auzisem ca este cel mai bun din sezonul de primavara.

Anime-ul mi-a confirmat asteptarile deoarece prezinta o lume dystopica in care oamenii traiesc intr-o asezare cu ziduri concentrice pentru a se apara de titanii din exterior.
Asezarea avea la exterior orasul cu oamenii din patura joasa a scocietatii iar la interior in centrul zidurilor era pazit conducatorul lor.

Protagonistul se numeste Eren Jaeger si este un personaj foarte impulsiv cu simtul dreptatii dar si al responsabilitatii.
In urma incidentelor ce se produc in primul episod el se hotaraste sa devina un aparator pentru a lupta contra titanilor.
Pana acum am gasit trei spoilere despre Shingeki no Kyojin asa ca o sa ocolesc putin actiunea pentru ca nu vreau sa patiti ca mine.
Momentan sunt la episodul al saptelea si pot spune ca desi anime-ul este cam violent povestea incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult.
Personajele sunt foarte diferite si dinamice printre preferatele mele in afara de protagonist fiind:
  • Mikasa Ackerman - sora vitrega a lui Eren (nu sunt rude deloc)
  • Sasha Braus - un personaj foarte amuzant ce are o obsesie cu mancarea
Momentan au aparut 7 episoade asa ca abia astept sa vad ce urmeaza.

Mi-a placut in mod special Opening-ul anime-ului:



2 comentarii:

  1. I am very greatfull to you as you shared this.I am recently developing associate app nfs most wanted apk that is you may have an interest to seem on that :

    RăspundețiȘtergere
  2. I have been using this app AZ Screen Recorder Mod Apk : and downloaded and playing it regularly.

    RăspundețiȘtergere