sâmbătă, 28 martie 2009

Introducere

M-am gandit sa incep acest blog pentru a-mi organiza anime-urile si cartile pe care le-am vazut si citit pana acum si pentru a vorbi despre ele ( de aici provenind numele de anibo de la anime-uri si carti )
Nu prea sunt buna in a scrie dar m-am gandit a exersa asta prin inceperea acestui blog.
As vrea ca si voi sa va spuneti parerea despre anime-urile si cartile despre care voi vorbi.
Imi plac mai multe genuri de carti, dar cel mai mult imi place genul fantasy.
Alte genuri care mai imi plac sunt:
~ thriler-urile
~ horror
~ cartile de aventuri
~ cartile stintifico-fantastice etc.
Genurile anime care-mi plac sunt:
~ fantasy
~ thriler
~ mister
~ horror
~ pshihologic etc.
Pe acest site voi mai vorbi si despre hobby-urile si interesele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu